Salam..
Dah lama aku x update blog..baru ni kesempatannya..4 ur in4mation usia kandungan aku baru 5 minggu..w/pun alahan teruk aku x alami lagi..tapi dalam seminggu dua ni aku asyik rasa mual je..kalau sekali skala aku x kisah..ni start dari aku bangun tido smpi nak lelap mata tu lah yang aku rasa.memang x selesa...dah lah 'hubby' tiada disisi...lagilah aku rasa sedih dan sangat2 x selesa..makan pun x brapa nak lalu..perut lapar tapi bila makan 3,4 suap..kenyang sudah..bila perut lapar je aku x tau nak makan apa..ni yang aku dok pikir..belum masuk 2,3 bulan lagi aku da cam ni...orang akan kata ni perkara biasa bagi ibu2 mengandung..tapi bg aku x..aku tak mcm ibu2 yg lain..diorg husband depan mata..sekurang2nyer pemoral support tu ada..aku..dah la umah bujang..'hubby' pulak x de...senang crite aku perlukan sokongan...sanggupkah aku hadapi sumer ni dalam tempoh 8 bulan lagi...adoiii...seksanyer...
Empat Lima
4 weeks ago
