Friday, October 17, 2008

Betul Ke....?

salam..

syoknyer bile dengar member bakal jadi mak n bapak..mesti member aku excited giler kan nak trima org baru dalam hidup diorg..alamak..aku nilak bila lagi...kitorg kawin dalam bulan yang sama cuma bezanyer awal member aku 2 minggu..diorg husband n wife duk jauh2 gak.lagi jauh..sorang kedah sorang kl..aku..sorang kl sorang temerloh..

Tapi yelah bila kata rezki da sampai takde sapa pun yang bleh tolak..Mungkin blum sampai turn aku..sabar lah yek...cuma aku confuse skit...bulan yang aku tgg tak tiba2...nape ek????ntah2..jeng..jeng..jeng..Aargghh!!!betul ke...?perlu ke aku try test tu...?bukan apa..takut aku syok sendiri je..Agak2nyer korang rasa camner....

Ni lah dianye..bila da tak de bende nak buat macam2 yang bermain d pikiran..tadi ada jamuan raya kat tempat aku..ingat nak story trus dalam ni..tapi nak kene tgg pic2 yang member aku amik tu pass kat aku..tapi skrang ni member aku tu busy ngan keje die.. Cek We..!!! send la gambar...!!Please....

Malam ni aku nak blk umah 'hubby'..Ingat nak drive..tapi bila memandangkan aku balik keje pukul 6..macam payah je..takut jam kat Ampang.Esok mak mertua aku nak buat open house..x de sapa yang tolong..da lah anak pompuan takde..sumenyer anak2 bujang..paham2 jelah kalau anak bujang..sebab tu lah aku kene balik..sian pulak bila mak buat keje sorang2..Disebabkan itulah aku suruh 'hubby' aku turun kl...bukan apa..nak minta tolong drivekan malam karang..bukan aku tak leh drive tapi...malam2 kureng brani skit..Doakan perjalanan kami..semoga aku slamat sampai..

wah!! bestnyer dapat jumpa 'hubby"........

3 comments:

Hasra_Razali said...

wahhh suker nyer dia...kim salam ek kt 'abg' ipar acu tu...ermm...nnti jgn luper ek gmbr open house MIL..

p/s: Kalau hati tu tak tenang...wat la self-check..tak salah..cuma jgn set sgt dlm mind, takut kalau bukan,nnti frust..okey..any good news, dont forget share with me yaaa....have a good journey tonite...

Qasehsufi said...

salam...sowilah acu..xde yg menarik pun psl open house tu..gambar pun x de..tapi jamuan raya opis alg ada...tgg ek..

mai said...

ala masa mai dulu pon mcm tu gak..tunggu punya tunggu bulan yg patut dtg xkunjung tiba..sakit perut sengugut dh lama teraasa..

dh lewat dekat 10hari baru wat selfcheck..gigil babe bila tgk result...hehehe