Wednesday, October 22, 2008

Jamuan Raya HDC

Salam...


Seperti yang dijanjikan sebelum ni aku nak citer psl jamuan opis aku hari jumaat baru ni.Tapi xdelah semeriah jamuan opis2 lain..Tgk la ek..

Hasil kerja tangan staf HDC..simple tapi menarikkan..

Antara menu yang ada..Nasi Beriani & Nasi Impit



Lemang,biskut,puding,kek & kuih-muih antara yang d taja
oleh staf HDC sendiri..

Wajah2 ayu & tampan staf2 HDC..aku..?try la cari..


Akhirnya dapat juga kami bersatu di tangga hikmat ini..

Skrang ni sumer staf HDC tengah sibuk prepare untuk event International Halal Certification Dialogue 2008 d KLCC pd 28-29 Okt ni.Aku pun tak terlepas jugakla..cuma xdela sebusy klik2 aku yang lain...Apa xnyer ajk makan je....

2 comments:

Hasra_Razali said...

Ok la tu AJK makan..skrg kan kena makan utk 2 org so...dh kira 'rezeki' tu AJK makan..

ღ lienurulz ღ said...

wah..meriahnya mkanan..sume nmpak sodapp!!