Thursday, October 16, 2008

Rindunyer..saat2 ni..

Berdiri manis dari kiri:Zai,Ani,Ana,Tura,Ce We,K.No.
Duduk comel dari kiri:Akula,K.Ni,K.Ain,K.Fi.

Segalanya tinggal kenangan...betul kata orang.Hargailah hari2 yang anda lalui bersama teman2.Nak dapat waktu cam ni balik, payah dah la kot.Kalau ada pun mungkin tak sama..Amacam.. cun tak awek2s ni..sehati sejiwa tak kami..pakai baju merah belaka..Sumer2 ni opismate pompuan aku sebelum ni.Kalau korg nak tahu waktu majlis jamuan raya tahun lepas..tu yang ktorg pakat merah belaka..


Skang ni dalam ramai2 tu..4 orang da x de..diorg sume ada yang sambung blaja (kak ain) & yang lain tu macam zai, ani & ana da tukar tempat lain..opismate laki?ada..cuma tak masuk korem ni je..Meh la aku cite skit pasal keje aku..Aku ni keje kat JAKIM bahagian HALAL..tp skrang ni HALAL dah diambil alih oleh HDC (Halal Industry Development Coorperation).Jadi sebahagian staff HALAL JAKIM telah dipinjamkan ke HDC termasuklah aku ngan kawan2 diatas.Kat HDC aku buat keje audit..Audit apa?aku audit mana2 kilang yang mohon halal..Syok gak keje ni..dapat jugak aku tahu camner satu2 produk tu dibuat..takdelah aku pakai redah je nak beli apa2..nak2nye bab makan...

Berdiri encem dari kiri:Wan,Amri,Rahman,Saiful,Us Hamid,
Khalis,Zul,Pok Wa,Saleh,Samir & Azlim.

K lah,stop cite psl keje aku...Ha..ni pulak opismate kaum lelaki..Amacam segak dan bergaya tak diorang ni...he..he..tapi sori ar...sumernyer da berpunya.Nak2nyer yang kat tengah2 tu yang berbaju ala2 pink gitu...Itu lah bos aku..Macam puak2 pompuan tadi tu,ada jugak beberapa orang yang x de...tukar ke bahagian lain dah..Esok tuk makluman korg sumer ada majlis jamuan raya kat opis aku.Nanti aku tunjuk lak kemeriahan jamuan raya kami..Dah lah..tunggu cite akan datang lak yek..daaaa.




3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

salam kenal jugak kak...best jugak kan sekali sekala mengimbau kenangan lama..rasa mcm nak terbang semula ke masa lampau heheheh

Qasehsufi said...

salam..betul la tu.kurang2 bleh gak hilangkan stress..bila kenang saat2 gumbira..

ღ lienurulz ღ said...

yup..hargailah hr yg kta lalui brsama teman2..
bila masing2 ikut haluan sndiri,semua cerita lalu hanya tinggal kenangan..