Wednesday, October 8, 2008

Salam Dunia Baru..


Akum...


Salam buat semua bloggers.Mesti korang pelikkan...blog aku macam hidup segan mati tak maukan..almaklumlah aku budak baru blajo.Ini pun terhenjut2 dibuatnye.Apa2 pun thanks to my dearest friend yang bawa aku masuk dunia ni.Mula2 macam malas je nak buat.bukan apa tak pandai punya hal tu yang malas.Tapi bila dah baca blog2 membe macam best la pulak..Masa aku nak create blog ni..aku rasa bosan sangat tak de apa nak buat..Sudah2nye buka blog acu (Acu tu my dearest friend yang kenalkan aku ngan dunia blog ni) cehh...suka latu..pasti bebunga2..senyum smpai ke tlinga..ok sambung balik citer..lepastu baca jgk blog2 membe2 dia.Alih2 lepas satu, satu aku baca blog lama2 macam tak sabar nak create blog sendiri..Apa lagi dengan semangat yang berkobar2 terus aku buat..So..ten..ten..ten..inilah jadinya my new blog... Apa2 pun aku minta tunjuk ajar dari korang sume la ek...Curah2kanlah ilmu didada...ok..

2 comments:

Hasra_Razali said...

Utk pengetahuan semua...sayalah acu tu..cewahhh...siap wat announcement tu..

okla tuu..dh ada blog...tgk tu, bukti pnyokong QasehLatifah, acu jadi 1st follower utk blog ni...

p/s: Utk 1st entry ni, acu nk bg pndpt sikit: try tukar font & colour font...agak sakit mata kaler merah tu...

Qasehsufi said...

tima kasih acu..no hal bleh tuka punyer wane kale merah..bukan apa excited sikitla da ada blog sendiri..hehe..